MOVING BANNER

DISCOUNT 0.5% FOR DINAR & DIRHAM PRODUCTS>>>>>CHECKOUT "OFFER OF THE WEEK" FOR HUGE BARGAIN >>>>> START INVEST IN GOLD NOW AS LOW AS RM200 >>>>> NEW PRODUCTS - SILVER BAR 50GM & 100GM >>>>> CONTACT MOHD ROES 018-2421753 YOUR GOLD & SILVER CONSULTANT.....

Monday, December 1, 2014

JANGAN BELI EMAS & PERAK


Sememangnya tajuk kali ini akan membuatkan anda bingung. Seorang penjual emas & perak melarang anda membeli emas atau perak, ibarat penjual karipap melarang anda membeli karipapnya.
Di sini saya sebagai penasihat pelaburan & simpanan emas dan perak bukan hanya menjadi  penjual sahaja.
Perbezaan penasihat pelaburan & simpanan  dan penjual adalah saya  tidak hanya mementingkan keuntungan jualan tetapi apakah matlamat pelaburan & simpanan emas & perak anda.
Sebelum saya teruskan, anda perlu tahu perbezaan antara pelaburan & simpanan. Di manakah anda?
Kesilapan saya sebelum ini adalah ramai pembeli yg membeli dgn saya tidak faham tentang pelaburan & simpanan emas dan perak.
Pada masa akan datang………………
Saya akan melarang anda dari membeli emas dan perak jika anda
1.       tidak tahu beza antara pelaburan & simpanan
2.       tidak tahu/tiada  matlamat pelaburan atau simpanan
3.       membeli dengan menggunakan wang kecemasan

  Saya hanya akan jual kepada anda jika anda
1.       tahu beza antara pelaburan & simpanan
2.       tahu matlamat pelaburan atau simpanan
3.       membeli dengan menggunakan wang simpanan/lebihan






No comments: