MOVING BANNER

DISCOUNT 0.5% FOR DINAR & DIRHAM PRODUCTS>>>>>CHECKOUT "OFFER OF THE WEEK" FOR HUGE BARGAIN >>>>> START INVEST IN GOLD NOW AS LOW AS RM200 >>>>> NEW PRODUCTS - SILVER BAR 50GM & 100GM >>>>> CONTACT MOHD ROES 018-2421753 YOUR GOLD & SILVER CONSULTANT.....

Saturday, June 1, 2013

Ar-Rahn produk terbaru Amsyiq Gold


Berita terbaru, Amsyiq Gold kini sibuk dengan persediaan untuk melancarkan ArRahnu Amsyiq Gold yg dijangka boleh beroperasi dalam masa 3 bulan lagi. Amsyiq telah melantik sebuah consultant yang berkepakaran menubuhkan ar rahn termasuklah ar Rahn exchange dan Bank Rakyat.
Dengan adanya ArRahnu ini pelanggan Amsyiq akan lebih mudah untuk berurusan dengan Amsyiq dan menggantikan kaedah GKA, GKA2 dan GKAs yg telah ditamatkan. Amsyiq juga akan mengadakan perkhidmatan safety deposit box bagi meneruskan kaedah JRAnya.juga nanti pastinya kami boleh menyediakan safety box bagi menggantikan JRA kami.
2 perkhidmatan terbaru dari Amsyiq Gold Sdn Bhd ini bakal menjanjikan perubahan kepada strategi dan meningkatkan daya saing Amsyiq dengan syarikat lain.

No comments: